Dzień jak co dzień

By Olciia99 - 12:25


Hejka ! Jak wam mija prawie środek tygodnia? Jeszcze trochę i czeka niektórych z nas długie wolne. Majówka zapowiada się ciekawie. Ostatnio przyszło do mnie sporo paczek i tyle się ich nagromadziło, że nie mam czasu nawet porobić zdjęć. A uwierzcie, czeka was sporo postów z kosmetykami, ciuchami i nie tylko. Mam nadzieje, że majówka będzie dobrym momentem na ogarnięcie wszystkiego co związane z blogiem. Ten post miał dotyczyć całkiem czegoś innego, jednak z powodu braku czasu, nie zdążyłabym napisać czegoś dobrego a chciałabym żeby post nie był zrobiony na odwal. Dlatego dzisiaj trochę się rozgadałam o życiu codziennym, a już w następnych postach będziecie mogli poczytać coś bardziej konkretnego. Nie wiem czy zauważyliście, ale od kilku dniu widnieje nowy wygląd bloga, nie do końca jestem zadowolona, ale na jakiś czas taki pozostanie. Ja się już z wami żegnam i życzę wam miłej majówki, a maturzystom powodzenia !



  • Share:

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Wow cudowną masz tą bluzkę kochana ! <3
    piękna zieleń i ta falbana przy dekolcie- mega na prawdę <3


    Również życzę udanej majówki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your watch, so elegant.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną masz bluzeczkę, bardzo ona mi się podoba jej kolor i model <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Ta bluzka jest taka śliczna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka ma cudowny kolorek! ;) Ale jakie Ty masz nogi dziewczyno! :)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post tematyczny;p Fajnie wygladasz;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna koszula ;)
    U mnie też maj, to będzie chyba najaktywniejszy miesiąc na blogu ;) Bardzo duzo postow szykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd bloga jest bardzo ładny :) piękne zdjęcia i cudowna stylizacja wyglądasz prześlicznie piękny jest ten zielony :) a co do majówki, nie będę miała długiego weekendu bo 2 idę do pracy :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. what a nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie matura czeka dopiero (albo już) za 2 lata
    na razie będę cieszyć długą majówką ;)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka :D Świetny nasycony kolor :D Pasuje Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Właśnie ja już nie mogłam się doczekać, wreszcie mam czas wolny, żeby zając się swoimi sprawami, a nie nauką :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ostatnio też masa paczek a nie ma kiedy wyjść na zdjęcia ;c Zresztą pogoda też nie dopisuje... Cudna bluzeczka!

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu jak Wy to robicie ,że tak ładni wychodzicie na zdjęciach ??
    Czym robisz zdjęcia ?

    Zachęcam do zaobserwowania a także do skomentowania mojego bloga a na pewno się odwdzięczę !
    Pozdrawiam !
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie botki, ale czy mi coś umknęło, czy jakoś wcięło dalszą częśc posta? ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest cudowna; )
    Śliczna bluzeczka ;)
    Moja majówka będzie chyba leniwa ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, ze czekam na to wolne, ciekawy fason bluzki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia , aż czuć wiosnę
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładnie zawiązany choker! Przywykłam do małych kokardek :)
    Zapraszam :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. ta bluzeczka jest przecudowna, no po prostu sie zakochałam!

    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/wear-black-or-stay-naked.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Baner bloga, a zwłaszcza ten wilk bardzo przypomina mi wilka, którego Zuzanna Borucka miała na własnym blogu. Skąd inspiracja? :) A propo zdjęć, to są prześliczne!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo popularne są geometryczne obrazki dlatego takowy wpadł w moje ręce i uwazałam że jest najlepszy ze wszystkich :)

      Usuń
  25. Ta bluzka ma materiał jak koszula? cudowna jest!!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że pogoda na te wolne dni ma być nieciekawa. Świetna bluzka♥

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja śliczna, buty, cóż - me gusta! :D
    Co do majówki to nie zapowiada się źle, ale część planów muszę nieco przełożyć ze względu na pogodę... Huh... Co prawda wcześniej tu nie byłam, ale wygląd mi się spodobał - zwłaszcza nagłówek - prosto i ładnie :)
    Pozdrawiam!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. That blouse is amazing! ✿ Lovely photos ✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny wiosenny klimat zdjęć ;)
    Udanego wypoczynku!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow bluzeczka ma naprawde ciekawy krój!
    świetnie wyglądasz
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie wyglądasz, obserwuje :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia :) i piękny kolor bluzki ^^

    http://nieogarnietaaa.blogspot.com/2017/05/blackout.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny kolor bluzki i do tego ten haft! Uroczo! Podoba mi się również połączenie tego looku z chokerem:) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń