Enjoyours - nowości kosmetyczne

By Olciia99 - 02:00


Hejka ! Ostatnio przyszła do mnie paletka z firmy Enjoyours.com. W mojej paczce znalazły się 3 rzeczy. 

Pierwszą z nich jest paletka 40 kolorów. Są to głównie stonowane odcienie. Pigmentacja paletki mnie miło zaskoczyła, bo nie sądziłam, że chińskie rzeczy też mogą być tak dobrej jakości. Jedyną wadą paletki jest to, że kruszy się przy nakładaniu, ale mi to jakoś nie przeszkadza.

Kolejnym produktem jaki się znalazł w mojej przesyłce jest eyeliner. Ale nie jest to zwykły, klasyczny produkt w odcieniu czarnym, lecz tym razem postawiłam na kolor złoty. I tu też zostałam mile zaskoczona, ponieważ po nałożeniu produktu sporo czasu utrzymywał się na powiece oka. Jedynym minusem jest wolne zasychanie

I już ostatnią rzeczą są pędzle. Mają miłe włosie i fajne wykonanie. Na stronce jak oglądałam wydawało mi się, że są one standardowej wielkości. Jednak jak przyszły, okazało się że wszystkie są rozmiaru mojej dłoni. Otrzymałam je w takim małym pokrowcu, natomiast już po rozpakowaniu zauważyłam, że jest on uszkodzony. 
PALETKA- KLIK|EYELINER- KLIK|PĘDZLE- KLIK
MINI KONKURS 
Podaj 2 ceny rzeczy z powyższych linków, a ja wylosuję kilka blogów które polecę w przyszłym poście !

  • Share:

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Super kolory cieni do powiek, tym bardziej, że są całkiem niezłej pigmentacji co jest zaskakujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka ma kolorki w moim stylu, takie jakie lubię :)eyeliner i pędzle też spoko :)fajny konkursik ;) pomagam 4.99; 1.79; 3.39$

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super paletka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory,choć wiele odcieni wygląda na bardzo podobne do siebie. Z chęcią bym je wypróbowała :)
    malinowynotes-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że paletka ma fajną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsza jest pigmentacja! :)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny ten eyeliner :) 1.79, 4.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten złoty eyeliner i jest naprawdę super! Polecam dodac do makijażu nad klasyczną czarną kreską, zupełnie zmienia cały makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobał mi się ten złoty eyeliner *-* i paletka *-* uwielbiam takie stonowane odcienie ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Bardzo spodobały mi się te pędzle jak i paletka, chętnie bym ją wypróbowała bo wydaje się być bardzo fajna :)
    https://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez gustuje w takich stonowanych kolorach, zawsze podobaly mi sie eyelinery w tym kolorze. :)
    everything-is-a-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są kolorki tej paletki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paletka, wszystkie kolorki bardzo mi odpowaidają. świetny post.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy zamówiłaś, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się kolorki palety :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna paletka

    Mój blog: http://wikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! jaki świetny eyeliner <3 paletka też ma piękne kolorki :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Złoty eyeliner jest przecudowny! (przynajmniej tak mi się wydaje, bo sama jeszcze nie kupiłam, ale poluję na niego) genialnie wygląda na oku :D
    obserwuję :*


    ink-your-think.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne kolorki cieni ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Złoty eyeliner ma super kolor. :)
    Pędzle: $3.39
    Eyeliner: $1.79
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolorki ma ta paletka <3 Pozdrawiam!
    nouw.com/natkajankowska

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki eyeliner idealny na wielkie wyjścia :) Fajnie, że takie tanie kosmetyki mogą być też dobre :) Oczywiście pomagam i klikam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiam sie nad wielkoscia paletki, bo widzialam taka za 4 zl na wish:) Moze sie skusze. Pigmentacje ma nawet dobra:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne kolory cieni, takie moje :) Linki poklikane, jeśli możesz kliknij u mnie w nowościach romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne pędzle, cienie też w moim stylu, US $4.99 US $1.79 US $3.39

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie pędzle kupiłam kiedyś w biedronce :D $4.99, $1.79, $3.39

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko bym chętnie przygarnęła,a najbardziej to chyba pędzle,Obserwuję :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ta paletka :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolory ma ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kolorki ma ta paleta :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/jezioro-roznowskie-i-rozowy-flaming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham takie paletki!
    paletka 4.99
    pędzle 3.39

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ten złoty eyeliner mega !!! Też chcę taki !!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna paleta, idealne kolory cieni dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kosmetyki :)
    Niedawno dotarła do mnie przesyłka z podobną paletką (odcienie), która ukazałam w najnowszym poście :D
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pędzle - $3.39
    Paletka - $4.99
    Eyeliner - $1.79

    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta paletka jest śliczna *.*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Paleta świetna :) Ma bardzo ładne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny ten złoty eyeliner. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog!
    Zapraszam do mnie: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zastanawiałam się nad kupnem tych pędzli i powiem szczerze, że przeraziła mnie ich wielkość. Za to paleta zaskoczyła mnie pozytywnie. Śliczne są te kolorki <3

    Zapraszam do mnie:
    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe nowości!
    PS. Klik, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny jest ten złoty eyeliner😍

    OdpowiedzUsuń
  42. Eyeliner super się prezentuje 😍

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń