Fotobum.com

By Olciia99 - 12:56



Nie znam osoby, która by nie lubiła wracać do starych wspomnień. Każdy z nam ma czasem takie chwile, że lubi pooglądać stare filmy oraz zdjęcia. Jestem typem osoby, która bardzo lubi wracać do starych zdjęć. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Jestem zwolenniczką papierowej formy, nie lubię korzystać ze zdjęć na telefonie. Uważam, że wywołane zdjęcia mają większą wartość i mam pewność, że przez przypadek mi się nie usuną. Ostatnio miałam możliwość zaprojektowania albumu. Umożliwiła mi go firma Fotobum.pl . Na stronce macie możliwość zamówienia zdjęc, albumów, magnesów i wiele wiele innych rzeczy. Co mogę powiedzieć o swoim produkcie i jaka jest moja opinia na jego temat ? Może zacznę od formatu, który jest dość mały. Wydawało mi się, że będzie on ciut większy. Jakoś zdjęć jest dobra, ale niektóre mają pewne niedociągnięcia i znalazło się nawet jedno, które miało ogromne defekty. Do albumu były dorzucone naklejki, które można wielokrotnie przyklejać do zdjęć jak również je odklejać. Podsumowując album jest minimalistyczny i po za tym jednym defektem byłby idealny !
Chcesz kupić taki sam album? kliknij w link KLIK  a dostaniesz 10%zniżki  (gdyby link nie działał, podaję kod zniżkowy, który trzeba wpisać przy zakupach: wsdavy)


  • Share:

You Might Also Like

36 komentarze

  1. oj ja też niedługo będe zamawiać podobno rzecz <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album! :D Zdjęcia to najlepsza forma zachowania wspomnień i taki album to świetna sprawa.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. This photo album is so cute! ♥ Great post dear!
    I follow your lovely blog, hope you'll follow back If you want!
    kisses :*

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna rzecz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! To jest sliczne ! Bardzo mi się to podoba
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki album to świetna pamiątka. Dla mnie wydrukowane zdjęcia mają o wiele większą wartość niż te w formie elektronicznej. ;)

    https://studenckalatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na zachowanie wspomnień ;) Ja też jestem zwolenniczką posiadania zdjęć na papierze.. To niesamowite uczucie kiedy wyciągasz fotografie z pudełka i przenosisz się jakies 10 lat wstecz.. Pozdrawiam ciepło :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym albumem,to naprawdę super sprawa ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki album to naprawdę fajna sprawa ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna pamiątka zdjęcia w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotografia jest najlepsza, a tego typu przedmioty jeszcze lepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki album to świetna pamiątka! ♥ Zawsze może się znaleźć jakiś defekt, ale tak to spoko jest :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post! Taki album to serio urocza forma na gromadzenie wspomnień, do tego taki tyci *^*
    Pozdrawiam:)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna sprawa z tym albumem. Idealna pamiątka, która daje możliwość przywrócenia wspomnień ;)

    Zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny post, wszystko bardzo dopracowane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    Przy okazji, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/olive-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki fotoalbum to piękna pamiątka ! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się zbieram do zamówienia takiego albumu :)

    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, koniecznie muszę go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny album! Widzę że nie jest drogi więc chętnie wypróbuję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. W najbliższym czasie mam zamiar sobię skomponować taki album :).

    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej uwielbiam takie fotoalbumy!
    Jest w nich tyle wspomnień

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń