REVERS COSMETICS

By Olciia99 - 12:19

 Hejka ! Już spory czas temu dostałam paczkę z firmy reverscosmetics.pl . Przez pewien czas nic tu się nie pojawiało, ale za każdym razem traciłam jakoś wenę do sklejenia paru zdań. Wychodzę z założenia, że nic na siłę, a nie chcę też aby posty były na odwal. Nie zanudzając was przejdźmy do głównego tematu czyli do kosmetyków. W mojej przesyłce znalazłam 5 rzeczy. Postaram się wam przybliżyć ich specyfikację. 

Pierwszą rzeczą, od której zacznę jest szminka. Na pierwszy rzut oka byłam przekonana, że nie przypadnie mi ona do gustu, ale po nałożeniu na usta kolor był delikatny i subtelny. Bardzo mi się podoba ten odcień. Kolejnym trafem w 10 okazał się korektor camouflage. Odcień jest idealny dla mojej cery, idealnie kryje niedoskonałości oraz ma przyjemną konsystencje. Wiele korektorów ciemnieje po pewnym czasie, ten jednak nie i idealnie wpasowuje się w koloryt skóry. Do moich faworytów można również zaliczyć koloryzujący żel do brwi. Myślę, że nie ma co się o nim więcej rozpisywać. Żel przede wszystkim ma fajną konsystencję, ładnie układa i modeluje brwi i również kolor pasuje do koloru moich naturalnych. Dwiema ostatnimi rzeczami są produkty które nie przypadły mi do gustu. Puder, który dostałam jest w kolorze 02, czyli zdecydowanie za ciemny dla mojej cery, zaś eyeliner ma dziwną konsystencję. Nie potrafię tego opisać, ale zachowuje się podobnie tak  jak cienkopisy po śliskiej powierzchni. 

Polecam: 



  • Share:

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Bardzo ładny odcień ma ta szminka. :) Szkoda, że eyeliner jest dziwny. ;/

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka kosmetyków od nich i jestem zadowolona :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny odcień szminki :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych kosmetykach, ale nie miałam jeszcze okazji ich używać ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kosmetyki. Szkoda, że nie wszystkie były trafem w dziesiątkę. Mi bardzo podoba się kolorek tej szminki.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post!! Your blog is interesting!!
    The lip color looks amazing!
    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta szminka. Świetny kolor :D
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta szminka ma piękny kolor ❤
    Obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się kolor szminki! Fajne kosmetyki! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szminka ma piękny kolor, bardzo mi się podoba ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy zobaczyłam ten korektor, myślałam, że to ten z Catrice. Uderzajaco podobny, ale całe szczęście dobry ❤
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że puder i eyeliner się nie spisały, ale dobrze, że w paczce znalazły się też rzeczy, które możesz zaliczyć do tych fajnych!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/10/w-pogoni-za-cisza.html

    OdpowiedzUsuń
  15. You have some of my favorites dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię czytać recenzje kosmetyków, wtedy wiem, co warto kupić. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że niektóre kosmetyki okazały się niewypałami :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o tej firmie :|
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam z tej firmy korektor i uwielbiam go.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie że te kosmetyki to podróbki innych firm. Przynajmniej tak wyglądają. Np korektor jest identyczny jak Catrice. Nie wiem czy bym się na nie skusiła, szczerze mówiąc.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam korektor jak dla mnie jest boski! Bardzo ładny kolor szminki :)
    patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka idealnie pasuje do pazurków! :) Kolor ładny choć kompletnie nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń