Wycieczka *-*

By Olciia99 - 14:06

Po długiej przerwie (znów) wróciłam ! Posty od dzisiaj będą się pojawiały regularnie. Jak pewnie zauważyliście jest nowy design na blogu :D Wykonałam go sama!
W prawej kolumnie możecie zamawiać wygląd na swojego bloga. 
Jak sam tytuł wskazuje będzie to post o wycieczce, o której wspominałam w poprzednim poście. 
Wycieczka była udana i z pewnością odwiedzę Krynicę Morską jeszcze raz ! 
Pierwszego dnia od razu po przyjeździe otrzymaliśmy klucze do pokoi, wszyscy się tam zadomowiliśmy. Pokoje były bardzo ładne! Drugiego dnia postanowiliśmy wspólnie że udamy się nad morze. Pogoda nam dopisywała, więc byliśmy mega szczęśliwi. Następnego poranka udaliśmy się promem do Fromborka. Wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy muzeum Mikołaja Kopernika. Wraz z kolejnymi dniami spędzaliśmy czas nad morzem oraz wyruszyliśmy na latarnię morską.
Wycieczka bardzo mi się podobała. Wszyscy się do siebie bardzo zbliżyliśmy. 
Żeby post nie był nudny dodam 3 zdjęcia :3



 
Pod tym postem zadawajcie pytania, ponieważ chciałabym aby kolejny post był z odpowiedziami !
Zadawamy pytanka ! 

  • Share:

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Jakie miejsca na świecie chciałabyś odwiedzić?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie jak będziesz miała chwilkę:
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wycieczki, ja muszę siedzieć w mieście ;P A co do pytań: Jak często odwiedzasz pocztę? ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Pytania:
    Lubisz Justina Biebera ?
    Co sądzisz o ubieraniu się w lumpeksach ?

    Obserwujemy ?
    sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że dobrze się bawiłaś ; ) Obserwuję ; D
    [P] Ilu obserwatorów miałaś kiedy zaczęłaś współprace ? ;)

    baajerancko.blogspot.com Podoba się ? Obserwuj ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post zdjęcia też bardzo fajne :) zapraszam do mnie :) http://olu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Ja nigdy nie byłam w krynicy morskiej.
    Obserwuję liczę na rewanż :))http://olciaa-olciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, byłam kiedyś we Fromborku, też płynęłam promem, to muzeum Kopernika była mega fajowe :D Super zdjęcia, widać, że jesteście zgraną paczką c;
    Obserwuję, miło by mi było gdybyś wywiązała się ze swoich słów i zrobiła to samo u mnie ;)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.* Zapraszam <3

    ✿ http://jugii.blogspot.com/ ✿
    może wspólna obserwacja? jak tak zaobserwuj i mi napisz pod postem, to się zrewanżuje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pytanie : Ulubione państwo? ;)

    Obserwujemy?;3

    http://thejustysiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :)
    + Obserwuję :*

    http://suziiwithsuzii5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wycieczki, bo ja wyjeżdżam dopiero za tydzień
    Będę wpadać częściej, miłych wakacji ;3

    przelamlody.blogspot.com
    iza-befree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog! :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że wycieczka Ci się podobała

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytałaś o wspólną obserwacje. Ja już teraz twoja kolej :) A co do pytanie to jaka jest Twoja ulubiona książka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! pytałaś o obserwaCJĘ!
    JA JUŻ :))


    Buziaki!

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wycieczki i ja już obserwuję. twoja kolej;;D

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post . Ja byłam w Krynicy Morskiej bardzo dużo razy . ;*
    +pytałaś o obserwacje. Ja już. :)

    giolivialj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, oraz śliczne zdjęcia :3
    obserwuje :*
    Mam prośbę... poklikałabyś w linki pod ostatnią notką?
    To dla mnie bardzo ważne :**
    http://wikt0ria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :) Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
    co myślisz o hejterach ?
    farbowałaś kiedyś włosy ?
    co powiesz na wspólną obs? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog :)
    Bloga obserwuję, miło by było gdybyś się odwdzięczyła. :)
    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog, będę tu wpadła czasem :) Obserwuję bloga i liczę że ty mój również będziesz :)

    OdpowiedzUsuń