KARMA

By Olciia99 - 08:12



Wchodzisz do sklepu i twój wzrok napotyka osobę w podeszłym wieku, która w swoich rękach trzyma mnóstwo siatek.. Mijasz ją i dostrzegasz, że sobie nie radzi, a jej zakupy zaraz wylądują na środku centrum handlowego. Co wtedy robisz? Od razu wyciągasz pomocną dłoń czy może postępujesz całkiem inaczej. Może postanawiasz udawać, że nic nie widziałaś/eś i odchodzisz? Jak to mówią karma wraca i to ze zdwojoną siłą. Nieważne czy to są dobre czy złe uczynki. Każda podjęta przez ciebie decyzja znajdzie zastosowanie w życiu codziennym. Pomożesz- i tobie zostanie ofiarowana pomoc. Nawet najmniejszy gest potrafi wywołać uśmiech na twarzy drugiego człowieka a zwykłe słowo "dziękuję" może sprawić, że twoje nastawienie do życia zmieni się o 360 stopni.
Koszulka - KLIK
POWERBANK- KLIK
Polecam:
http://iam-wiki.blogspot.com/
xiyavalentina.blogspot.com
Bluzkę z poprzedniego postu mam do sprzedania, więc jeśli jest ktoś chętny zapraszam na ogłoszenie.
Podaj cenę koszulki i powerbank'a, a ja wybiorę kilka blogów które polecę w przyszłym poście :) 
Chcesz wiedzieć co się kryje pod serduchem ? Kliknij !? 

  • Share:

You Might Also Like

37 komentarze

  1. To prawda karma wraca, może wrócić w innej postaci, w innym czasie, ale zawsze wróci.
    Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje. Świetne zdjęcia;) ładnie sie usmiechasz;)

    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wracała, oby. Taka mała poprawka - o 360 stopni to wcale, bo się byśmy wrócili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób właściwie nie wierzy w karmę. Ja, gdy pomagam, raczej nie myślę, czy wróci to do mnie, czy nie. Dokładnie! Nawet głupi uśmiech potrafi poprawić nastrój. :) Koszulka genialna. 8.19 zł, 26.68 zł. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od razu pomagam ;)
    lubie to robić ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie! Mam podobnego powerbanka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Linki Banggood i shein kliknięte, klikniesz też u mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, masz bardzo zgrabny brzuch :)

    Zapraszam do mnie na nowy post, podsumowanie liceum ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku chyba karma nie działa. Bo staram się robić te 'dobre' rzeczy, a i tak to ja dostaje po dupie... Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, tak samo wierzę w karmę! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówią - karma to suka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą. Wszystko co zrobimy, co uczynimy ma wpływ na nasze życie. Jesli ofiarujemy pomoc, prędzej czy później ona zostanie ofiarowana nam, jeśli tego będziemy potrzebować. Jeśli będziemy obojętni wobec kogoś, nie zdziwmy się jeśli ktoś będzie obojętny wobec nas. Uwielbiam takie posty jak tek..krótko zwięźle i na temat i jeszcze z przekazem :) Super oby tak dalej :) Śliczne zdjęcia.
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluzka, uwielbiam wszystko co w koty :D kliknelam

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. W 100% prawda :)
    Uroczy top i świetne zdjęcia.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz ;) zgadzam się z Tobą w 100 %, karma mimo wszystko zawsze wraca ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z postem, ale mało jest ludzi, którzy by pomogli. Ludzie są zabiegani, a znieczulica przeważa.
    Zapraszam do mnie!-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie masz rację z karmą, śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Staram się pomagać jak tylko mogę :)Świetna koszulka :)
    6.48$ -koszulka
    1.99$ - power bank

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  19. suuuper kociakowy t-shirt <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wierzyłam, wierzę i będę wierzyć w karmę :) Mimo, że czasem jest negatywna

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to mówią 'karma is bitch' Niestety :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia!
    Jak najbardziej wierzę w karmę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny poruszający post. Zwykłe dziękuję wiele znaczy :)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pomagać, ale jakoś nigdy nie myślę o tym, że to do mnie wróci. Ważne, aby sprawić szczęście drugiej osobie:) Uroczy kotek na koszulce!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację to jest naprawdę prawda. Jak robimy dobre rzeczy to dobre do nas wraca, a kiedy złe to złe i to naprawde tak jest! Nie raz miałam sytuacja, że tak jak postepowałam to tak do mnie wróciło...

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  26. W pełni się z Tobą zgadzam! :) Jeśli podzielimy się z kimś dobrem, ono do nas wróci i to nawet w zdwojonej sile :) Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze kiedy pomogę komuś innemu od razu czuję się lepiej. Uszczęśliwianie innych to dobry powód do uśmiechu.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze napisane, karma zawsze wraca.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjecia !
    http://juleskaaab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Czaderski t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wygladasz :)

    dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń