Zegarek damski do 500zł

By Olciia99 - 13:36




Hejka! Po ponad miesięcznej przerwie wracam tu do was z ogromnym zapałem i chęciami. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale jest wiele czynników, które sprawiły że zatęskniłam za tym miejscem. I choć często nie publikuję nowych wpisów to mimo to zaglądam tu każdego dnia. Jest to mój mały zakątek gdzie naprawdę czuję się dobrze i wiem, że to co robię trafia do części z was. Jednak nie o tym dziś mowa. Chciałabym skupić się dzisiaj na jednej stronie jaką jest ZEGAREK.NET

Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo jestem zaskoczona z faktu iż mogłam podjąć współpracę z tak luksusową stroną jak ta. Zegarek.net jest to firma, która istnieje na rynku już od 12 lat. To nie jest tylko zwykła strona internetowa. Tworzą ją przede wszystkim ludzie ze wspólną pasją i hobby, którzy zafascynowani są światem zegarków. Są gotowi aby właśnie Ciebie wesprzeć w wyborze odpowiedniego modelu. Cechuje ich przede wszystkim profesjonalizm i chęć doradzenia drugiemu człowiekowi. Strona przede wszystkim odznacza się prostotą w obsłudze, co ułatwia przeglądanie i pozwala na samodzielnie poruszanie się po wszystkich kategoriach. Firma posiada szeroki asortyment-w pełni oryginalny. 

Stronę tworzy wiele marek, część z nich jest mi dobrze znana, jednak znalazły się też takie, o których nigdy nie słyszałam. Spośród wszystkich mój wybór padł na firmę Tommy Hilfiger. Postawiłam na model 1781953. Przede wszystkim zauroczyła mnie tarcza, moim zdaniem jest ona nietypowa. Posiada pewnego rodzaju prążki, które łącząc się w całość tworzą znakomity efekt optyczny. Kolejną rzeczą, która skłoniła mnie do takiego wyboru to pasek. Zależało mi aby był on w ciemnym kolorze, tak abym nie musiała go często wymieniać z powodu zabrudzeń. Na paczkę nie czekałam długo, a wręcz przyszła ona do mnie w ekspresowym tempie. Była dopięta pod każdym możliwym względem. Przede wszystkim zegarek był chroniony przez folię bąbelkową, dodatkowo w środku znalazłam pięknie zapakowany prezent wraz z 2-letnią gwarancją. 

Nie ukrywam, że bardzo się cieszę z nowego nabytku. Zegarek jest dla mnie nieodłączną częścią garderoby, bez której nie ruszam się z domu. Zegarek.net umożliwia wybranie przedziału cenowego, po którym chcemy się poruszać. Jest to zdecydowanie ułatwienie na plus! Tak bogaty asortyment pozwoli na wybranie modelu, który będzie odpowiadał naszym upodobaniom i gustom. Znajdziemy tam wiele modnych zegarków damskich jak i męskich.





  • Share:

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękny zegarek :) Marka bardzo znana, więc pewnie i jakość wykonania zgodna z ceną :) Ostatnio kupiłam Michael'a Kors'a i jestem w nim wręcz zakochana :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna tarcza, fajny zegarek, jeśli chodzi o markę Tommy Hilfiger- to mam puchową kurtkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą markę, a zegarki z tej marki to cudo.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy! co do zegarka to baardzo mi się podoba - fajny, minimalistyczny i do wszystkiego będzie pasować! z pewnością będzie ci długo służył, bo na Tommym się nigdy nie zawiodłam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. so good ! i like this one!
    Love your blog (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~, thank you for sharing.
    :)
    luxhairshop wigs for homecoming

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga :) Genialny jest :0

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej cenie spokojnie znajdziecie coś bardzo fajnego. Takie sklepy jak https://aweg.pl mają spory wybór zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem fanką zegarków czy biżuterii - to świetne uzupełnienie każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek naprawdę piękny. Mam podobny i pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń