TMI TAG :))

By Olciia99 - 10:13

Dzisiaj miałam ciężki dzień w szkole. Ale jutro już piąteczek !! Jeahhh <3 Trochę odpoczynku się przyda. W niedzielę mamy festyn który organizuje kościół, jeżeli uda mi się zrobić parę zdjęć to wrzucę je tutaj :D
Chciałabym też przekazać informacje, a więc raczej blog będzie prowadzony tylko przeze mnie, dlaczego ? Nie chcę się tu dzielić tą informacją i wole zostawić to dla siebie.Przejdźmy już do postu który na dzisiaj przygotowałam
Jak sam tytuł wskazuje będzie to "TMI TAG"
Postanowiłam kilka pytań odrzucić bo są bezsensowne. 
Zaczynajmy :
1.Co masz na sobie ?
Mam na sobie dżinsy z New York oraz bluzkę z h&m (kawałek niej można zobaczyć na zdjęciu powyżej)
2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
Niee ...
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Nie i się ciesze ^^
4. Ile masz wzrostu ?
1,70 :D
5. Ile ważysz ?
49kg. wiem,wiem gruba jestem...
6. Jakieś tatuaże ?
Nie mam chociaż chciałabym mieć
7. Ulubiony program (serial)?
Project Runway !
8. Ulubione zespoły ?
Hmmm.. the Vamps, One Direction <3
9. Ulubiona piosenka ?
Aktualnie słucham w kółko "The Vamps- Can we dance"
10. Ile masz lat ?
15 lat
11. Znak zodiaku ?
Ryba
12. Ulubiony Cytat ?
Nver say never
13. Ulubiony kolor ?
fioletowy
14. Głośna muzyka czy cicha ?
zdecydowanie cicha :D

 15. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
40-60 min 
16. Biłaś się kiedyś z kimś ?
niee
17. Kiedy ostatnio płakałaś ?
Nie pamiętam .. :D
18. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz? 
 Tak <3 Najukochańszej mamusi :*
19. Ostatnia przeczytana książka ?
Stowarzyszenie wędrujących dżinsów cz. 1
20. Książka, którą aktualnie czytasz?
Stowarzyszenie wędrujących dżinsów cz.2
21. Co ostatnio ogladalas (serial TV)?
Nie pamiętam...
22. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Z Karolcią ;3
23. Ulubiona potrawa?
Pizza oczywiście :P
24. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Paryż :D
25. Ulubiona część biżuterii ?
bransoletki
26. Ulubiony teks na podryw ?
-Jeszcze się nie zmęczyłaś
-Nie, czemu ?
-Bo wciąż biegasz w moich myślach 
hahah
 Mam nadzieję że ktoś wytrwał do końca :D Za wszystkie komenetarze bardzo, ale to bardzo dziękuje <3
Dziękuję również za 86 obserwatorów :))

 

  • Share:

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Super tag <3
    obserwacja za obserwacje ?
    http://duniadarunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawych odpowiedzi udzieliłaś, gratuluję ilości obserwatorów :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com, może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag!:)
    +Obserwuję:))

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ale tekst na podryw :D
    Dużo, fajnych informacji ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag ;)

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię pizzę i także chciałabym pojechać do Paryża ;) hah i fajny tekst ;)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo bym chciała pojechać do Paryża ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten ostatni tekst na podryw jest świetny haha :D

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy TAG, fajne odpowiedzi :)

    bialy-krzyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post obserwuje ,mam nadzieje ze rowniez zaobserwujesz mojego bloga buziaki
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/li-voglio.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog:)
    Obserwuje :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, obserwujemy?

    http://czillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag ;) I ciekawe odpowiedzi. :)
    Zapraszam do mnie na ostatnie dni rozdania!!!
    kaamaam-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny TAG ;)
    pytałaś o wspólną obserwację. Ja już i czekam na Ciebie ;*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1,70 m i 49 kg i mówisz że jesteś gruba? Pozdrawiam... Też lubię fioletowy :D

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 49 kg na 1,70 to waga w sam raz, niektórzy by nawet powiedzieli że niedowaga ! :) Przy swoim wzroscie powinnaś ważyć 55 kg :) Ciekawy tag, lubię takie posty, nie są nudne :D



    www.oliviaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny tag :3 Uwielbiam Project Runway hahah :D
    Obs = obs? Odpowiedz u mnie na blogu :)
    http://upitaazyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna jestes! Uwielbiam takie wpisy ;) Obserwujemy i liczymy na rewanz!
    xoxo
    Fash Fab
    Klikniesz na link pod stylizacja do strony Front Row Shop? Bardzo prosimy :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://podrugiejstronieobiektywuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 49 kg? tak, bardzo gruba, skoro ja mam taką prawidłową wagę przy wzroście 1,60...
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tag :* Jesteś prześliczna <3
    Ahh...też chcę do Paris <3


    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny tag :3
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tagi, ten jest super :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kocham fioletowy kolor :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. też bym chciała tatuaż :c ale boję się, że bd bardzo boleć :/

    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie posty :) sa bardzo ciekawe i mozna sie wiele dowiedziec :)) 170 i 49 kg to niedowaga : o i to taka ostra wiec gruba to nie jestes hahaha

    zapraszam tez na mojego bloga- diy mam nadzieje ze cie zaciekawi :) zachechecam tez do obserwowania i komentowania a na pewno sie odwdziecze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też lubię oglądać Project Runway :) Moją ulubioną jurorką jest Anja Rubik :) A twoją ?
    Świetny blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    www.fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny TAG :)) Hhaahhaha i świetny teks na podryw.

    Zapraszam do mnie
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Project runway!
    Obserwuję, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zwyczajnie masz coś z głową. Jak można mówić, że jest się grubym przy wadze 49kg i wzroście 1,70? przecież to idealne ;n;
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Sądzę ,że może niedowaga.... Fajny tag

    obserwuję i liczę na rewanż

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny tag, a tekst na podryw genialny ♥
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post!
    Może wspólna obserwacja? Ja już i teraz czekam na Ciebie.
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com
    ---------------
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam czytać ten TAG, dla mnie nigdy nie jest nudny :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. masz nawet niedowagę !
    ślicznotka :)
    obs za obs ?
    http://kajaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny tag ! 170 i 49 kg. Kochana ty za chuda jesteś xd


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. też uwielbiam pizze <3

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  39. No nie! 49 kg to jest W SAM RAZ! :)

    zapraszamy do nas na KONKURS! Do wygrania zestaw bransoletek :)
    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze nie wiem co napisać w komentarzu pod tag'iem, więc najbanalniej napiszę, że bardzo podobały mi się odpowiedzi ;3 TMI Tag, jest chyba moim ulubionym dotychczasowym tagiem krążącym w sieci.
    http://designsvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie jesteś gruba, jesteś idealna, nawet chudziutka :o
    http://milenaabloog.blogspot.com
    Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. najlepszy tekst na podryw jaki sluyszalam :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 49 ? ;o nie jesteś gruba! <3

    może wspólna obserwacja? - odpowiedz u mnie ♥

    http://somedayitwillbebetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Paryz dobry wybór ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na pewno nie jesteś gruba :) Malutko ważysz, ja ważę 46/47kg, ale przy wzroście 161cm. Ładna jesteś, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Haha, świetna końcówka! :) Fajny tag ;)

    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam tagi, to jeden z moich ulubionych :)
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny pomysł na tag ! Pozdrawiam :)

    ja już zaobserwowałam twój blog.
    http://sleek-week.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/swietokrzyskie-style.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/swietokrzyskie-style.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny Tag :) aż chce się czytać :)
    ja już obserwuję :)

    http://karolllaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny blog
    obserwujemy stay-possitive.blogspot.com
    na pewno się odwzięcze 100%

    OdpowiedzUsuń
  53. Ehh, rzeczywiście gruba... xDDD
    Post wyszedł bardzo fajny ♥ Życzę dalszej weny i zapraszam do mnie
    http://nothing-by-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny TAG :D
    Może wspólna obserwacja? Daj znać na blogu :)
    majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. lubie takie tagi i śliczny wygląd bloga ;)
    dodaje do obserwowanych
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny tag xd
    nataa-liiaa.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  57. jestes chuda!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. fajny blog ;) zapraszam do mnie http://zwyczajnadziewczyna777.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny tag :) tekst na podryw wymiata hahah :D

    Zapraszam do mnie, bedzie mi niezmiernie milo jezeli moglabys skomentowac moj najnowszy post!:)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Dobry Tag :)


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Lubię takie tagi<3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny tag, chetnie zaobserwuje i czekam na nastepnego posta!
    http://bumbumbumbm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajny TAG :)
    Obserwuje, poklikasz w [kliki] ? To dla mnie bardzo ważne ♥
    http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń