Bezprzewodowe słuchawki | zaful

By Olciia99 - 07:25

Hejka ! Dawno mnie tu nie było, jednak mam  nadzieję, że jeszcze o mnie nie zapomnieliście. Niestety musiałam sobie zrobić krótką przerwę w blogowaniu. Jak pewnie możecie się domyśleć było to spowodowane szkołą. Pisałam w tym roku maturę i chciałam się skupić tylko na tym. Większość blogerek pewnie mnie zrozumie, bo to co tutaj tworzę wymaga mnóstwo pracy a nie chciałam robić czegoś na odczepne. Wiedziałam po prostu, że jeszcze tu wrócę ! Niedawno dostałam bardzo przemiły prezent od firmy IZIGSM. W mojej paczce znalazły się piękne czerwone słuchawki. Firma ta ma szeroki asortyment akcesoriów gsm takie jak dodatki do telefonów, ładowarki i wiele wiele innych rzeczy. Kontakt z Panią Kasią był niesamowity. Szybko dostawałam odpowiedzi co stanowi ogromny plus tej marki. Zaletą słuchawek jest możliwość bezprzewodowego słuchania muzyki. Do zestawu zostały dorzucone 2 kable, z których jeden służy do ładowania. Paczka była pięknie zapakowana, a słuchawki są bardzo dobrej jakości. 
SŁUCHAWKI- KLIK





Na koniec posta chciałabym wam jeszcze przedstawić trzy rzeczy, które pochodzą ze stronki ZAFUL. Są to ciuchy, które moim zdaniem są idealne na lato i świetnie się prezentują. Dajcie znać czy wam też się podobają !
 MINI KONKURS 
Podaj cenę 2 rzeczy, a ja wylosuję kilka blogów które polecę w przyszłym poście !

  • Share:

You Might Also Like

25 komentarze

  1. I would like to try this headphones, they look amazing and stylish :)

    http://fashionconfessions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny model słuchawek.ja mam douszne , też bez kabla

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te letnie ubrania-ta żółta koszulka w białe grochy <3 Chciałabym sukienkę z takim wzorem! Ja też jakis czas temu ograniczyłam blogowanie ze względu na egzamin gimnazjalny, obowiązki na pierwszym miejscu ;) Pozdrawiam ciepło i trzymam kciuki za swietne wyniki z matury! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie słuchawki by mi się zdecydowanie przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wole sluchawki douszne (? Nie wiem czy tak to się mówi).
    Bluzka 14.99$,Koszulka na ramiączkach 10.27$
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko używam bezprzewodowe słuchawki, takie są najlepsze :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki ! SŁuchawki bezprzewodowe to dla mnie świetna sprawa gdyż są same plusy. NIE ma kabelka który się plącze nie sa tak delikatne... i mogłabym wymieniać :)
    http://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jak długo wytrzymują takie słuchawki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny Blog *.*
    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspl obserwacje ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne słuchawki, z chęcią przejrzę ofertą stronki :) Uwielbiam produkty IZIGSM, firmę cechuje wysoka jakość :)
    Oczywiście, pomagam-klikając w ciuszki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuchawki wyglądają bardzo ładnie i tak "porządnie". Ja jednak mam już jedne bezprzewodowe i chętnie używam ich do biegania czy sprzątania :)
    https://mvrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te słuchawki, muszę się nad takimi zastanowić :) Bardzo ładnie bluzki wybrałaś.
    $16.49 $11.99 Pokilkane ;)
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetnie się prezentują!
    Chyba sobie takie sprawię <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor słuchawek :)
    $16.49, $9.13, $15.99
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki! ;) Miło mi by było, gdybys odwiedziła też mojego bloga, zaczynam właściwie! ;) https://poradyracjonalistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne słuchawki. Ja muszę się w końcu zaopatrzyć w jakieś :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają bardzo fajnie :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudne słuchawki, bardzo fajny kolor! :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bezprzewodowe słuchawki są super, z kabelkami prawie zawsze są problemy. Śliczne koszulki :)
    15,99 i 16,49

    nicole's travel journal - podróże, moda i lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  21. They look amazing! ❀

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne słuchawki :) Podoba mi się ich kolor

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie miałam bezprzewodowych słuchawek, ale muszę wypróbować :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. słuchawki naprawdę sztos, właśnie polujęna takie od dłuższego czasu

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń