Holidays and more

By Olciia99 - 13:07

Hejka kochani ! Tak wiem..... dawno mnie tu nie było, ale nie będę się tłumaczyć bo wydaje mi się to zbędne i mało interesujące. 

W tym roku odbywam swoje najdłuższe wakacje w życiu, ponieważ jak wiecie (lub nie) to jestem tegoroczną maturzystką co wiąże się ze skończeniem szkoły szybciej niż to bywało wcześniej. Swoje wakacje rozpoczęłam tuż po maturach czyli w połowie maja.

 Musiałam podjąć najważniejszą decyzję w swoim życiu czyli wybór studiów. Miałam pewien zarys swojej przyszłości ale pomimo tego nie mogłam się zdecydować na konkretny kierunek. Nie mniej jednak trzeba było podjąć jakieś dalsze kroki, także oficjalnie wita was studentka ekonomii. Nie wiem jak to będzie ale miejmy nadzieję, że sobie poradzę i będę zadowolona ze swojego wyboru. 

Tak jak wspomniałam wyżej, jestem w trakcie trwania swoich długich wakacji. Dużo się dzieje i spędzam je jak najlepiej potrafię. Jest to okres, który w końcu pozwolił mi odpocząć od szkolnej rutyny. Staram się spędzać te wakacje aktywnie a przede wszystkim znalazłam czas na czytanie książek. Również chciałabym wrócić do mojego hobby czyli blogowania. Udało mi się nawiązać parę fajnych współprac także czekajcie na posty. Do zobaczenia !  

Komplet- KLIK| naszyjnik- KLIK

  • Share:

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Zazdroszczę, że masz to wszystko już za sobą, ja właśnie za rok zdaję maturę :D
    Cudnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ten wybór okaże się trafiony!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i look, super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ❤
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. U look wonderful! I love ur style! ଘ(੭ˊᵕˋ)੭*

    Would u like to follow each other? Lemme know! :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  6. MEEga zdjęcia i super wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zdjęcia i piękny wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety maturę mam w tym roku 😢 super zdjecia i dobry outfit! ❤️ Pozdrawiam kochana 😚

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje kochana - studentka ekonomii to poważny tytuł! :)
    Ślicznie wyglądasz, już od jakiegoś czasu marzy mi się taki komplecik.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Piękny komplecik idealny te to gorące lato <3 Gratuluję matury i życzę powodzenia na studiach :) Bardzo podoba mi się Twój styl, zostaję i obserwuję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładnie Ci w tych kolorkach :)
    Z czasem w wakacje tak to już jest. U mnie też słabo z systematyczność przez ten okres czasu :D
    Powodzenia na studiach, kierunek w sumie bardzo przyszłościowy :)
    Poklikane - 23.23, a naszyjnik coś mi się wczytać nie chciał :/
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny look ! <3 wyglądasz cudownie❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw ;) Powodzenia z współpracami i udanych wakacji!
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo podoba mi się stylizacja :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz ;*
    super look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy! Podobają mi się Twoje zdjęcia, pozdrawiam :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na studiach! Mega są te spodnie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, odważna stylizacja ! Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, świetny blog obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na studiach ekonomicznych, ja nie dałabym rady. Matematyka to zdecydowanie nie moja działka. Świetna stylizacja.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna stylizacja! Ostatnio jestem wielką fanką takiego żółtego kolorku!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mega zestaw a te spodnie cudne <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń