Chocolissimo.com

By Olciia99 - 08:14

Hejka kochani ! Ostatnio dostałam przesyłkę od firmy chocolissimo. Bardzo się ucieszyłam, bo kto nie lubi słodyczy? W swojej paczce znalazłam 2 reniferki i duże ładnie zapakowane pudełko, które od razu przykuło moją uwagę. Nie wiedziałam co w sobie skrywa, ale moja pierwsza myśl podpowiadała mi, że mogą to być czekoladki. Po otwarciu zostałam jednak mile zaskoczona, bo w środku znajdował się pantofelek. Jakoś rok temu miałam przyjemność testować produkty z tej firmy dlatego wiedziałam, że i tym razem czekoladowe wyroby będą dobrej jakości. Takie produkty są świetnym pomysłem na prezent. Na stronie chocolissimo możemy znaleźć rozmaite kształty i formy. Wielkim plusem jest wysyłka. Paczka doszła do mnie w ekspresowym tempie co uważam za ogromną zaletę. Przesyłka była szczelnie zapakowana i owinięta w bąbelkową folię. Ponadto w środku znalazłam wkład lodowy, dlatego miałam pewność, że podczas transportu słodycze nie były narażone na ciepło.

  • Share:

You Might Also Like

7 komentarze