Perfumy lane Angelove.pl

By Olciia99 - 01:49


 Hejka kochani ! 
Ostatnio moja kolekcja perfumowa nieco się powiększyła za sprawą firmy Angelove.pl. Wśród moich wybrańców znalazły się 2 zapachy, które już doskonale znałam, ale też jest jedna perełka, która była dla mnie zagadką. 

Firma ta dosyć niedawno pojawiła się na rynku, nie mniej jednak stale się rozwija i jest coraz to bardziej znana i lubiana. Przede wszystkim celem Angelove.pl jest jakość. W asortymencie możemy znaleźć 4 pojemności perfum lanych angelove: 1ml, 30ml, 50ml i 100ml

W swojej paczce znalazłam 3 zapachy, w tym : Giorgio Armani- Si, Lancome- La Vie Est Belle oraz Chanel- Coco Mademoiselle

Luksusowe perfumy lane dla kobiet GIORGIO ARMANI- SI to hołd złożony nowoczesnej kobiecości, naturalnemu pięknu i uczuciu wolności. Kobieta Giorgio Armani jest w każdej sytuacji silna, niezależna i z klasą. Jej charyzma i elegancja działają na otoczenie jak magnes. Zapach Si skrywa w sobie namiętność, emocje, zmysłowość i beztroskę.

`LA VIE EST BELLE` czyli życie jest piękne! To właśnie ta najprostsza filozofia przyświecała twórcom marki LANCOME przy tworzeniu najnowszego zapachu damskiego. Spełnienie, samorealizacja, wyzwolenie - `La Vie Est Belle` to symbol współczesnej, szczęśliwej i wolnej kobiety.

Zapach CHANEL- COCO MADEMOISELLE jest nowym ucieleśnieniem ducha Coco Chanel. Śmiała i zdecydowana, udowodniła, że elegancja tkwi w prostocie. Niezależna, aczkolwiek wykorzystująca swój urok do fascynowania i wpływania na mężczyzn. CHANEL Coco Mademoiselle jest świeży i orientalny.

 Oprócz 30ml zapachów dostałam 4 próbki perfum: Paco Rabanne- Invictus, Calvin Klein- Euphoria, Coco Chanel- Bleu de Chanel i Christian Dior- Hypnotic Poison. 

Jeżeli chodzi o moją opinię, to firma pozytywnie mnie zaskoczyła. Paczka doszła w ekspresowym tempie a przede wszystkim była odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami. Zapachy długo utrzymują się na ciele i ubraniach, intensywnie pachną a także w 99% przypominają oryginały.
Francuskie perfumy lane Angelove- KLIK



  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. odkąd jestem w ciąży większość perfum mi nie pasuje :(

    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentują, pewnie tak samo ładnie pachną :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wszystkie zapachy, które wymieniłaś i sama ich używam :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale nazwy zapachów jak najbardziej znam. Hypnotic Poison to mój faworyt :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych Chanel się wystrzegam-uczuliły mnie kiedyś ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka musze wpasć tam !

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne perfumy! Ciekawy post i napewno takie zakupie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem posiadaczką perfum z YSL i to zdecydowanie moje ulubione <3.
    Zapraszamy do nas!
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowałaś mnie! Niestety mam tendencję do uczuleń, ale może uda się, żeby ktoś kupił, a ja od tego kogoś spróbuję i przekonam się, czy moja skóra to zniesie czy też nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lube perfumy z rozlewni :) Mam kilka zapachów

    Obserwuje :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń