Jesienne klimaty.

By Olciia99 - 13:57

Hejka kochani! Już jakiś czas mnie tu nie było. Ostatnio jestem dosyć zabiegana i nie ukrywam, że nie znajduję niestety czasu na bloga. Mimo to dzisiaj przychodzę do was z nowościami, które otrzymałam jakiś czas temu od firmy supergalanteriabalando.pl. Otrzymałam przepiękne kozaki oraz mały, stylowy plecak. Już od dawna mi się taki marzył i w końcu trafił on w moje ręce. Mimo swojej wielkości jest on bardzo pojemny i wygodny. Co do butów to są one dobrej jakości. Zamówiłam je z myślą, że będą idealnie się nadawać do stylizacji z sukienkami. I się nie myliłam! Na chłodniejsze dni będą one jak znalazł.
 
Plecak-KLIK |Buty- KLIK i KLIK

  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ładna sesja, uwielbiam ten odcień zieleni, mam sukienkę w identycznym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna sukienka! Bardzo ładnie ci w niej. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz ;*
    sukienka ma śliczny kolor
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka, fajnie wpasowała się w klimat zdjęć ;). Plecak też super, takie zawsze się przydają i pasują do różnych stylizacji ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest świetna. Sukienka bardzo mi się podoba, ma śliczny kolor butelkowej zieleni idealny na jesień. Kozaki idealnie do niej pasują !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna butelkowa zieleń. Ta sukienka w zestawieniu z butami i torebką wygląda naprawdę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń