Akcesoria do makijażu od nanshy.pl

By Olciia99 - 04:04

Hejka kochani ! Dzisiaj przychodzę do was z typowo urodowym postem. Jakiś czas temu miałam przyjemność testowania produktów od nanshy.pl. Jak dla mnie, była to wielka przyjemność móc ocenić jakość tych produktów. W swojej paczce znalazłam beauty blender, szczoteczkę do wyczesywania rzęs i brwi oraz 4 pędzle w tym: pędzel pod oczy, do podkładu, do eyeliner'a, i do blendowania. Beauty blender pod wpływem wody zwiększa swoją objętość i wchłania nadmiar podkładu, dlatego nie musimy się martwić, że coś pójdzie nie tak. Jest on również dobrze wykonany i bardzo wygodny w aplikacji. Wszystkie pędzelki mają przyjemne włosie, które nie zauważyłam żeby wypadało. Są bardzo mięciutkie co zapewnia komfort przy robieniu makijażu. Pędzelek przeznaczony do rozprowadzania korektora pod oczami świetnie wpasowuje się w kształt naszej twarzy i dociera w miejsca z którymi nie poradziłby sobie pędzel do podkładu. Pozostałe pędzle świetnie sprawdzają się w swojej roli i praca nimi to sama przyjemność. 
Wszystkie produkty znajdziecie tu- KLIK

  • Share:

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Dodatkowo bardzo ładnie wyglądają te pędzelki. :) Pewnie sama przyjemność z używania tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przygarnęłabym takie pędzelki <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta gąbeczka ma ładny kolor hah :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna gąbeczka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pędzle :) Ostatnio zamówiłam przypadkiem dwa zestawy pędzli, więc mam ich teraz pod dostatkiem :/

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. These brushes look amazing!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pędzle bardzo mi się podobają. CHętnie bym kupiła ale rzadko się maluję :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog aż fajnie się czyta ! miło jakbys wpadła zaczynam dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, nie znam tych produktów, ale sama chętnie bym je przetestowała :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od nich jedynie pędzel do podkładu ale niestety nie skradł mojego serca, wydaje mi się że Hakuro dużo lepiej i równomiernie się go aplikuje:( Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń